Dit forum is alleen lezen, en als naslag bedoeld voor oude berichten. Je kunt dus geen nieuwe berichten plaatsen. Ga voor nieuwe zaken naar www.audi-a2.nl

VoorstellenAudi A2 limousine

bart.de-waardbart.de-waard 17
1.6 FSI BAD Ebonyschwarz 2003 202.000 Wormerland
Bewerkt: 03.12.2017 in Algemene discussie
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een A2 bouwjaar 2003 met 1.6 FSI, Climate Control, grijs/beige nappa leren bekleding en werkend OSS. Kilometerstand ca. 202.000 km.

Ik vind het ongelofelijk wat een bouw kwaliteit zo'n kleine auto heeft. Het is gewoon een limousine interieur!
Wel is er grote beurt nodig, maar alles werkt (weer)!

Ondertussen gerepareerd:
- Nette lichtschakelaar omdat de oude er niet uit zag.
- Nieuwe pookknop gemonteerd.
- Binnenverlichting achter gesoldeerd. Bedankt forum.
- Verlichting achterklep voorzien van een nieuw lampje.
- Gasdrukveren achter vervangen
- Nieuwe matjes
- Diverse plastic dopjes
- Leer schoon gemaakt en 3x in het onderhoudsmiddel gezet.
- Banden Compressor aangeschaft.

Nog te doen:
- Audi Concert 2 radio wordt binnenkort gemonteerd.
- Deurvanger 'knakt'. Zijn hier nog busjes voor te koop?
- Climate Control knoppen opknappen.

Forum, alvast bedankt voor de vele informatieve uren.
Bericht bewerkt door bart.de-waard op

Reacties

• Peter_Audi_A2Peter_Audi_A2 939 *
    1.4 BBY Misanrot CS 2003 124400 Rhenen
    Bewerkt: 03.12.2017
    Welkom op het forum en vele veilige km's op het forum gewenst.
    Heb je dit topic toevallig al gelezen? https://audi-a2.nl/index.php?p=/discussion/comment/53593/#Comment_53593

Verder kun je op de homepagina via de zoekfunctie meer info vinden over deurvangers en "knakkende" deuren.
    Ik heb van mijn A2 de deurvanger van de bestuurdersdeur ook (laten) vervangen.
    Suc6 met het verder opknappen van de A2.
    Bericht bewerkt door Peter_Audi_A2 op
    Hier had uw reclamebooschap kunnen staan ...
  • bart.de-waardbart.de-waard 17
    Peter, bedankt voor de link.
  • JurJur 82
    1.4 TDI AMF Piniengrun 2002 222.000 Nijmegen
    Ha Bart,

Welkom op het forum. Leuk om jouw eerste ervaringen en sleutelwerk te lezen. Heb je toevallig ook nog een paar foto's van jouw aanwinst? We zijn benieuwd!

Jur
    Audi A2 & Starlet P9
    Hallo Jur, Hierbij een paar foto's tussen de buien door.
    AuzzAudiFanSedert1971JurPeter_Maathuis
  • DED@2DED@2 208
    1.4 TDI ATL Akoyasilber 2004 260.000 Zoetermeer
    Mooie kleuren combinatie. Die heb ik nog niet zoveel gezien. Geniet ervan
  • Johan 3LJohan 3L 1034 *
    Nog op zoek Nog op zoek Nog op zoek Eindhoven
    Had je het dak open tijdens de sneeuwbui?
    Hallo Johan, het was net 5 minuten droog. :)
  • Amber35Amber35 28
    1.4 TDI BHC Misanrot CS 2004 185 Hilversum
    Mooi zeg! En wat mooi opgeknapt/onderhouden! Ik mag die van mij morgen ophalen :)
  • Johan 3LJohan 3L 1034 *
    Nog op zoek Nog op zoek Nog op zoek Eindhoven
    overigens ziet je auto er piekfijn uit. Mooi hoor met dat lichte leer.
  • jaapjejaapje 103
    1.6 FSI BAD Ebonyschwarz 2002 167000 Zutphen
    Hoi Bart ,
    gefeliciteerd met je limousine! 
    Je hebt nog niks gezegd over het fantastische karakter van de fsi, lekker zuinig bij een beetje gas en goed vooruit als je daarom vraagt, of denk je daar anders over?
  • AudiFanSedert1971AudiFanSedert1971 1205 *
    1.4 BBY Delfingrau 2002 326.172 NAP Almere
    Bewerkt: 08.12.2017
    Hoi Bart,

Ja zeker een mooie interieur ook nog nooit gezien in deze combinatie... ja er zijn zo weinig A2 gemaakt he kom je ze niet vaak tegen.

veel rijplezier met je A2.
    Bericht bewerkt door AudiFanSedert1971 op
    Groeten,

=)
    Rolf

........................................................................ "Stilstand is achteruitgang"..........................................................
    ....................Maak meer grote ritten met je bolide en je zult dan nog langer genieten van je A2.........................

MAD sportveren -25mm, Koni FSD , Audi S line 's 17 inch + Dunlop Sport Maxx 215/40/17 V ( +1.34%), Audi S Line dorpel strips ,OSS, FIS, CC, comfort knipperlicht, Coming & Leaving home +sensor,
    S line pook knop , 3 spaaks afgevlakte S line Sportstuur 50% perforatie leder, Sportstoelen Alcantara/leer Electr ,Audi trekhaak, Thuiskomer, Space-Foor-box,Multiconsole box achter Koplamp Led kleur 6000K, H7 & H3 Philips 6LumiLeds 3500 Lumen 25 watt ,Stadslicht w5w 2+4cree Led 720 Lumen 4 Watt, Mist licht Leds H7 > 2000 lumen en achtermist Led 600 lumen, achteruit Led 600 lumen knipperichten 21W halogeen 280 Lumen Philips Silver Vision.

Onderhouden door Audi centrum Amsterdam & Garage Sam te Amsterdam ,de A2 Dokter Waalwijk

..................................................... een Exclusive A2 uitvoering geen S line.........................................................
    Hallo Jaapje, De FSI is inderdaad wel vlot als je doortrekt in de toeren, maar moet zeggen dat ik niet in een 1.4 heb gereden om te kunnen vergelijken. Ik ben wel verwend, want heb ook nog een 40 jaar oude Porsche 911 die echt vlot is.
    Hoe zuinig de auto is, weet ik nog niet want rij net 2 weken rond met voornamelijk korte ritjes.
    Groeten, Bart
  • JurJur 82
    1.4 TDI AMF Piniengrun 2002 222.000 Nijmegen
    Gave foto's! Inderdaad bijzonder interieur. Heb ik ook nog niet eerder gezien. Geniet ervan!
    Audi A2 & Starlet P9
  • JJRJJR 25
    1.6 FSI BAD Ebonyschwarz 2003 164214 Haarlem
    Hi Bart, Gefeliciteerd met de FSI! het zijn best leuke vlotte autootjes kan ik uit eigen ervaring vertellen (tenzij hij een storing krijgt...) Ik rijdt er ongeveer 1 op 15 mee maar het kan rap gaan als je het gaspedaal goed hebt gevonden ( 1 op 11). Dat interieur en dak had ik ook wel op de mijne gehad, een niet veel geziene combinatie. Geniet ervan!
    Auto racing began 5 minutes after the second car was built. Henry Ford
    Vandaag de eerste storing :# , vlak bij huis gaf een radiatorslang de geest. 
    'Stomend' naar huis gereden. Onderdeel 8Z0121058C is al besteld.
  • jaapjejaapje 103
    1.6 FSI BAD Ebonyschwarz 2002 167000 Zutphen
    Hoi Bart, jammer van de lekke slang, hopen dat het geen gevolgen voor de motor heeft.
    De motortemperatuur is bij normaal berijf 108 graden celsius, wat inhoudt dat de koelwaterslangen zwaar belast worden omdat alles onder flinke  druk staat. Ik wil je dan ook aanraden om ALLE koelwaterslangen goed te kontroleren. Opendraaien van de dop van het expansie tankje zit er niet in bij warme motor, dat wordt een stoombad!
    Auzz
    Hallo Jaapje, de grote slangen onder en boven zien er nog erg goed uit. Ik denk dat de korte slang die boven het motorblok zit, het warmst wordt en daardoor het heeft begeven.  De auto heeft de hele nacht staan afkoelen in de sneeuw.
    Voor de zomerbanden op speurders.nl een mooie set 6-Arm velgen gevonden voor een goede prijs.
    Waren van een liefhebber die zijn 10e A2 had en deze vertroetelde. De velgen zijn in bijna perfecte staat.

• Peter_MaathuisPeter_Maathuis 1319
    1.4 TDI ATL Delfingrau 2004 258.000 Valkenswaard
    Dat is inderdaad een heel mooie set, gefeliciteerd!

Audi A2 12-2004 1.4TDI ATL delphingrau (LX7Z), leer/alcantara, sportstoelen, stoelverwarming, FIS, Bose-audio Concert met CD-wisselaar, cruise control, 4 elektr.ramen, comfort knipperlicht, afneembare trekhaak, LED dim-, groot- en mistlicht/DRL, reservewiel
  • HansJanHansJan 968
    1.4 BBY Imolagelb CS 2003 70.000 Arnhem
    Blijven mooie velgen voor de A2, zien er puik uit! :+1: 
    Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED + DRL | Koni FSD + MAD -25mm | CC | Komfortblinker | A3 claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero Dunlop 205/40R17 | Winter: Style Hankook 195/45R16
Sign In or Register to comment.